טוויטר-שיעורי בית

זה הזמן להוציא לפועל את כל שלמדנו...
כמה משימות

ביום ראשון -
פתח חשבון בטוויטר.
שלב זה יהיה קצת ארוך מאחר ותידרש להגדיר את החשבון שלך
-פתח חשבון
-הוסף תמונה בפרופיל שלך
-רשום 10 פוסטים נחמדים להתחיל איתם... (תוכל לגנוב ממני רעיונותhttp://twitter.com/yaell)
-שלח לי הודעה שאני אראה את הפרופיל שלך במבנה הבא:
@ yaell היי, יעל אני לומד בקורס שלך http://budurl.com/rishum אנא הסתכלי על הפרופיל שלי


ימים שני- רביעי:
בימים אלו תוסיף כל יום 30 חברים חדשים (30 זה מספר סביר ככה שלא תיראה "נודניק")
-תסתכל על פוסטים של אנשים אחרים , אם תראה דברים נחמדים אל תשכח לעשות RT
-תענה לאנשים שכתבו אליך.

ימים חמישי- עד שביעי:
היום אנחנו כבר מתחילים באמת להינות מטוויטר
מצא אנשים שקשורים לתחום שלך\לנישה שלך ושלח להם הודעות מעניינות.
תתחילו לנהל שיחות אישיות יותר בהתאם לתחומי העניין שלכם.


לא זוכר משהו...

שיעור 9- יצירת רשימה



בהצלחה

לשאלות נוספות אני במייל
yael@nice2cq.com


You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "טוויטר-שיעורי בית"

הוסף רשומת תגובה

Powered by Blogger