אני רוצה לפתוח בלוג, אבל אין לי מה לכתוב...מוכר?

עברת את השלב הראשון ואתה מבין את המשמעות של הבלוג, ושאתה צריך לפתוח בלוג כדי לקדם את העסק שלך...

אבל אין לך מושג על מה לכתוב...
ואיך זה יכול לעזור לעסק שלך??
אז אני אתן לך עכשיו את הטיפ הכי חשוב בנושא הזה....

תחשוב לרגע בתור בעל מקצוע, מה אתה יודע שאני לא???

למה הכוונה?
נניח ואתה מתקין מזגנים, מה אתה יודע יותר טוב ממני?
אני אתן לך רשימה קצרה של רעיונות שעולים לי לראש

*איזה מזגנים יש היום בשוק
*איזה מזגן מתאים לאיזה גודל חדר
*איפה להתקין את המזגן
*מה הטווח מחירים של מזגן
*מה הטיפול הנכון במזגן

ועוד ועוד... הבנת את הכיוון?
בטוח שיש אנשים שקונים מזגנים ומחפשים על זה מידע באינטרנט...
והם יגיעו לבלוג שלך!
אין בבלוג שום פרסומת שלך, אבל מתוך מה שכתבת ברור כי אתה מתקין מקצועי שמבין עניין...
לכן אני באופן אישי , לא הייתי "שוברת את הראש" יותר מידי, ופשוט הייתי מתקשרת אליך ומזמינה אותך.
והינה לקוחה, שהגיעה אליך ב0 ש"ח השקעה בפירסום:-)

אם אתה עדיין מתקשה במציאת רעיון לבלוג שלך, כתוב לי ואני אעשה כמיטב יכולתי לסייע לך!


לכל ההדרכות על בלוגר



You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "אני רוצה לפתוח בלוג, אבל אין לי מה לכתוב...מוכר?"

הוסף רשומת תגובה

Powered by Blogger