peoplestring

יש כאלה שמדברים לפי "תחושות בטן" ו"נראה לי".... אני מהנדסת בהשכלתי , וככזו אני מאמינה בעובדות ובנתונים קיימים, כמו שהשכל הישר אומר...
אז מה הנתונים שלי?בבקשה (לחץ על התמונה כדי להגדיל)
זה החשבון שלי אחרי 24 שעות פעילות... כמעט 150$ ליום, נחמד לא?

ואחרי 3 ימי פעילות החשבון שלי נראה כבר ככה (כולל שבת שבו אנחנו לא עובדים)
232$ לא רע?


ושימו לב מה קרה אחרי שבוע של פעילות (פחות כמה שעות...) 488.30 $$$$
ולמעלה מ300 חברים חדשים!




הערה: תצוגת ההכנסות היא מה1 לחודש עד ה15 ומה15 עד סוף החודש . ולכן התצוגה שונה בין המסך הראשון לשני.

ומה שיותר מגניב, שלא רק אני מרוויחה , אלא גם אנשים שצירפתי לרשת החברתית החדשה מרוויחים.
ראו כאן עוד הוכחות לרווחים



בשלושת הגרפים הבאים ניתן לראות נתונים על האתר.
הנתונים לקוחים מתוך ALEXA- חברה לניתוח נתונים על אתרים שונים.



כמה אחוז מסך הגולשים בעולם מגיעים לpeople string

כאן ניתן לראות כי האתר הוא במקום 753 מסך כל אתרי האינטרנט בארה"ב. בקצב גדילה חודשי של למעלה מ100%.
זה עדיין נראה לכם כמו שטות??




ולבסוף , קצת נתונים מהבורסה... החברה נסחרת בבורסה האמריקאית וכאן ניתן לראות את תנועות המניה בזמן האחרון



אז אני ממש לא מצליחה להבין איפה ההתלבטות?
האם לפני שהצטרפת לפייסבק, טוויטר או לינקדאין התלבטת ?
יש כאן רשת חברתית, עם כל הפונקציות שיש בכל רשת חברתית אחרת.
כאן תוכל לחשוף את העסק שלך ולהיות בקשר עם החברים שלך...
ההרשמה היא לגמרי חינם וללא כל התחייבות.
הסיכון הייחידי הוא שתרוויח מזה גם קצת כסף...
להרשמה לחץ כאן

יום טוב
יעל

You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Response to "peoplestring"

  1. אחרי שנירשמתי לאתר, איפה אני אמורה ללחוץ כדי לקבל קישור, שירשמו תחתי?

    אני ממליצה לך לצפות בוידאו הבא, שם יש הסבר היכן מוצאים את הלינק
    http://marketingconsulting2010.blogspot.com/2010_04_22_archive.html

הוסף רשומת תגובה

Powered by Blogger