תשובות לכמה שאלות שבטוח שאלת את עצמך...

מאיפה בא הכסף???
אני אשאל אותך חזרה... מאיפה יש לפייסבוק רווחים של מיליארד דולר בשנה?? (ראה כאן)
פרסומות!!
בדיוק אותו הדבר כאן!
פשוט מארק צוקרברג (מנכל פייסבוק) ושותפיו בחרו להכניס את הכסף לכיס, וכאן החברה בחרה לחלק את הכסף (70% ממנו) חזרה לגולשים!
וזה עוד יותר הוגן כי חלוקת הכסף היא לפי מידת הפעילות שלך באתר, מין הסתם אדם שנכנס פעם בחודש לא ירוויח כמו אדם שנכנס כל יום ועושה פעילות באתר!

זה פירמידה??
אוקי , אז בואו נבהיר נקודה אחת , פירמידה זה משהו לא חוקי! ואנחנו לא מתעסקים עם דברים כאלה!
החברה שעליה אנחנו מדברים היא חברה ליגטימית הנסחרת בבורסה בארה"ב
החברה היא חברת בת של חברה אמריקאית בשם :
PeopleString is owned by BIGSTRING CORP
ונסחרת בבורסה האמריקאית
SIMBOL Bigstring Corp. (BSGC.OB)
פירמידה - זה משחק בכסף..וכאן ההרשמה היא בכלל חינם...

איפה אני נרשם?
בלינק הבא

איך מקבלים כסף?
את הכסף מקבלים דרך alertpay
מה זה? ראה כאן

איך אני מעביר את זה לחברים שלי??
ראה כאן

ואם אני רוצה להפסיק את הפעילות שלי באתר?
אתה יכול להפסיק את הפעילות בכל זמן שתבחר! לא יקרה כלום...

מה אני חייב לעשות כדי לקבל כסף?
כלום...חוץ מאשר להיכנס לחשבון שלך פעם בחודש (הגיוני לא?)

עוד שאלות?
רשום בתגובות ואני אשמח לענות לך!

יום טוב
יעל

You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Response to "תשובות לכמה שאלות שבטוח שאלת את עצמך..."

  1. Rotem says:

    איך הכסף מגיע על ידי פייפל אם נרשמים בצורה חינמית, זה לא על ידי צ'ק.

    שנית במייל שנשלח לי מהם אחרי הרישום נאמר שאני יכול לשדרג את הכרטיס שלי ולשלם 199.99$ לשנתיים.

    רותם.

    הרישום הוא בחינם, ניתן לשדרג את החשבון לחשבון עיסקי ולקבל בונוסים גדולים יותר כמו שמוסבר במצגת.

    Unknown says:

    שלום יעל השאלה שלי היא לגבי חברים שצרפתי אני לא רואה אותם בפיפל סטרינג שלי וככל הנראה שזה לא נחשב לזכותי אני לא יודע מדוע זה קורה זה רק דור ראשון .

    orna says:

    שלום, עדיין אינני מבינה איך מושכים את הכסף מהחשבון שהגדרתי ב- alertpay מישהו אולי מבין איך מתבצעת המשיכה

    Unknown says:

    קראת והבנתי שבשביל לקבל כסף צריך לפחות 25$ בcurrent money הבעיה היא שיש לי רק 7.70 ואני לא יודע איך להרוויח יותר (זה כבר אחרי חודשים שאני באתר).
    הוספתי הרבה אנשים ואני ממש יתבאס עם כל זה היה סתם...

    בבקשה תעזרו

הוסף רשומת תגובה

Powered by Blogger